Dupa ce ne-am ocupat de carligul de remorcare, ne bagam sub macheta noastra si incepem sa formam componentele puntii spate si transmisia spre aceasta. In numarul 39, primim cardanul spate si cuplajele sale. Piesele din acest numar sunt: ax cardanic spate, cuplajul axului si o cruce cardanica. Le montam impreuna si le punem in asteptare, pentru numerele urmatoare. ARO a...
Magazinul Colectionarului | Blog
-
Al doilea cel mai vechi producator de autovehicule cu tractiune integrala: Land Rover
Land Rover este un producator de masini originar din UK, care este specializat in vehicule cu tractiune integrala (4x4). Este detinuta de compania indiana Tata Motors si face parte din gruparea Jaguar Land Rover. Este al doilea cel mai vechi producator de autovehicule cu tractiune integrala dupa Jeep. Primul Land Rover lansat vreodata imprumuta sasiul si design-ul de la Jeep... -
Macheta ARO 240 - Numarul 38
Ajunsi la numarul 38, ne ocupam probabil de ultimele detalii care se monteaza pe sasiu si completeaza lungimea machetei noastre. Este vorba de carligul de remorcare din spate. Masina reala dupa care a fost facuta macheta avea un sistem cu 2 carlige, astfel si producatorul a ales sa mearga cu acest sistem. Avem un carlig fix si unul care se... -
Tancul de lux al lui Hitler
In realitate nu este un tanc propriu-zis, insa ca aspect este un vehicul de mari dimensiuni cu 6 roti. Mercedes Benz G4 (W31) este un vehicul de lux folosit in mare parte de regimul nazist, fabricat intre 1934 si 1939. Masina a fost fabricata in 57 de exemplare si dispunea de 6 roti, 7 locuri si un motor cu 8... -
Perfectiunea in miniatura: BBR Models
Atunci cand esti pasionat sau hobby-urile tale se indreapta catre domeniul machetelor, pretul este doar un detaliu. Atunci cand ai aceste aspecte bine puse la punct stii ce inseamna calitatea si detaliul, dar mai ales stii ca acestea au un pret. Machetele sunt de foarte multe feluri, de foarte multe dimensiuni, construite la foarte multe niveluri de calitate si preturi... -
Macheta ARO 240 - Numarul 37
Asa cum era de asteptat si cum stiam de pe coperta spate a numarului anterior, in numarul 37 montam a doua jumatate din bara spate. Bara spate fiind compusa din 2 bucati independenta, acestea se monteaza separat. Primim aceleasi piese ca la numarul 36, numai ca de data aceasta sunt in oglinda: bara spate, prinderile acesteia si ochiul de pisica... -
Agentia de aparare a italienilor cu istorie: Carabinieri
Cunoscuti initial sub numele de Arma dei Carabinieri, acestia reprezinta jandarmeria Italiei. Agentia fortelor de lege care se ocupa de siguranta si ordinea italienilor alaturi de politie si fortele militare, Carabinieri, fac parte tot din fortele militare, dar pot actiona precum cele de politie. Inspirata din jandarmeria franceza, agentia a fost creata de King Victtor Emmanuel I pentru a oferi... -
Macheta ARO 240 - Numarul 36
Dupa ce am trecut la definirea partii din spate a machetei ARO 240, continuam cu montajul pieselor din partea posterioara. Astfel, in numarul 36 primim prima parte a barii spate. Bara fiind compusa din doua bucati separate, producatorul ne ofera prima parte a barii, cea din stanga. Ca piese avem: bara stanga spate, ochiul de pisica cu rama sa si... -
Masini sport legendare: Chevrolet Corvette
A ajuns la a-8-a generatie si este pe piata de aproape 7 decenii. In principiu este raspunsul lui Chevrolet la Mustang sau Camaro, desi a fost mult mai puternic mereu, iar cu ultima generatie a trecut la alt nivel fata de competitorii sai. La fel ca multe alte modele americane, Corvette-ul nu se putea comanda foarte usor in Europa, insa... -
Cea mai rara Dacia de planeta imprumutata de la Renault: Estafette
Stiai ca a existat candva o Dacia dubita? Dacia a imprumutat inca de la inceputuri din modelele Renault si printre altele a pus sigla Dacia si pe un model mai putin cunoscut: Estafette. Renault Estafette este modelul principal, iar acesta reprezenta o dubita de mici dimensiuni, usoara, care a fost lansata in anul 1959 si construita pana in 1980. Aceasta...