Prin utilizarea acestui site va exprimati acordul cu privire la politica noastra de cookie-uri. - Afla mai multe -

Pentru corespondenta folositi adresa de email/ telefon dedicate:

Emailabonamente@magazinulcolectionarului.ro

Telefon: 0723 610 784

Abonarea: se poate face doar pe site.

Livrarea – gratuita pe teritoriul Romaniei prin FAN COURIER sau GLS  - DOAR la abonamentele care au marcat in mod expres acest lucru la descrierea produsului (ex: colectia ARO240-Fan Courier-transport gratuit doar pe teritoriul Romaniei).

In cazul in care doriti livrarea cu un curier afisat in pagina de finalizare comanda si nu intra in oferta ca si transport gratuit sau nu este prezentat in descrierea produsului in mod expres, costul transportului va fi cel specificat in pagina de finalizare a comenzii.

Pentru abonamentele recurente care nu au specificat in mod expres ca transportul este gratuit, costul transportului este specificat in pagina de finalizare a comenzii, functie de curierul ales de dvs.

Data de livrare – functie de varianta aleasa:

  •  Standard – se plaseaza coletul la curier cu o zi inainte de data afisata in pagina produsului (ex: pt colectia ARO 240 pachetul se va plasa la curier intotdeauna in ultima zi de marti a lunii (cu toate numerele din luna respectiva)), astfel incat abonatii sa primeasca coletele incepand cu a doua zi (termenul de livrare oferit de curier este 24-48 ore, exceptie fiind perioadele cu flux mai mare de colete (sarbatorile nationale, sarbatorile Pascale, sarbatorile de iarna, Black Friday, etc.)) sau
  •  Saptamana 1 - pachetul se va plasa la curier cu o saptamana intarziere fata de Standard, sau 
  •  Saptamana 2 – pachetul se va plasa la curier cu 2 saptamani intarziere fata de Standard, sau 
  •  Saptamana 3 – pachetul se va plasa la curier cu 3 saptamani intarziere fata de Standard.

 

Pentru colectia ARO240 costul lunar al abonamentului va fi format din valoarea numerelor aparute in luna respectiva (4 sau 5 reviste, in functie de cate saptamani are luna).

Expedierea se va face fara confirmare telefonica din partea operatorilor nostri. 

Cu o saptamana inainte de plasarea coletului la curier veti primi un email cu noua comanda generata automat de sistem.

Pentru livrare veti fi contactat telefonic si/sau email, sms de catre curier.

Pretul este cel stabilit de producator, acelasi pentru toate canalele de vanzare (online, chioscuri, magazine de profil, etc.).

Plata: Card sau ramburs (la livrarea coletului)

Ramburs sau numerar la primirea coletului.

In cazul platilor cu cardul, veti primi in acest e-mail si link-ul de plata pentru livrarea ce va urma peste o saptamana (exceptie face prima livrare care a fost achitata cu cardul direct in magazin odata cu lansarea comenzii de abonament).

In cazul in care plata nu se efectueaza, abonamentul nu pleaca catre dvs., nefiind incheiata procedura de plata in sistem.

Piese defecte: In termen de 30 de zile de la receptia coletului se pot anunta piesele cu defecte de fabricatie. 

Piesele distruse la montaj nu intra sub incidenta garantiei.

Reclamatiile privind inlocuirea pieselor cu defect de fabricatie se fac la: Email: abonamente@magazinulcolectionarului.ro.  cu precizarea titularului de abonament si codul piesei defecte insotite de mai multe imagini (foto concludente cu defectul piesei sau referitoare la piesa solicitata din care reiese faptul ca piesa este cu defect de fabricatie).

In cazul constatarii pieselor cu defecte ascunse termenul de reclamatie este de 30 de zile de la receptia coletului care continea piesa defecta, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la receptia ultimului pachet al colectiei in cazul abonamentului sau nu mai tarziu de 30 de zile de la aparitia ultimului numar de aparitie al colectiei respective in cazul achizitiei de numere de aparitie individuale (ex: pt Colectia ARO 240 ultimul pachet este cel care contine numarul de aparitie 130 al colectiei).

Piesele ce trebuiesc inlocuite in garantie se vor trimite cu coletul lunar urmator, fara nici o alta cheltuiala suplimentara sau in cazul in care ultimul colet al colectiei a fost expediat deja se face un colet separat cu piesa/ele defecte. 

Pot exista întârzieri de peste 60 de zile la schimbul pieselor defecte în funcție de stocul  producătorului la piese fara defect, iar in cazul in care situatia o impune, trebuiesc refabricate in China, proces care consta in timpi logistici ce nu pot fi evitati.

Intarzierea livrarii la solicitarea clientului

In cazul in care intervin situatii neprevazute si doriti amanarea livrarii (fata de varianta de livrare transmisa de dvs prin comanda initiala plasata in magazin) va rugam sa ne anuntati prin email, cel mai tarziu cu 5 zile inainte de data expedierii, la adresa de e-mail: abonamente@magazinulcolectionarului.ro.

Livrarea poate fi amanata pentru o perioada de maxim 10 zile.

Dezabonare

Pentru dezabonare va rugam sa ne trimiteti mesaj (de preferabil in intervalul 01-10 ale lunii) cu numele titularului de abonament si textul MA DEZABONEZ.

Neridicarea sau refuzul coletului la livrare duce la anularea automata a abonamentului.

In cazul unui colet neridicat/colet refuzat, ne rezervam dreptul de a va factura costul transportului retur aferent abonamentului anulat, la urmatoarea comanda in magazin.

In cazul comenzilor neridicate/ refuzate achitate cu Card sau OP, vom factura si retine contravaloarea transportului retur din suma deja achitata.

 

Echipa Magazinulcolectionarului.ro

 

Actualizat la 02.12.2019