Pentru corespondenta folositi adresa de email/ telefon dedicate:

Emailabonamente@magazinulcolectionarului.ro

Telefon: 0723 610 784

Abonarea: se poate face doar pe site.

Livrarea – gratuita pe teritoriul Romaniei prin FAN COURIER sau GLS  - DOAR la abonamentele care au marcat in mod expres acest lucru la descrierea produsului .

Pentru abonamentele care nu au specificat in mod expres ca transportul este gratuit, costul transportului este specificat in pagina de finalizare a comenzii, functie de curierul ales de dvs.

Expedierea se va face fara confirmare telefonica din partea operatorilor nostri. 

Cu o saptamana inainte de expedierea coletului veti primi un email cu noua comanda generata automat de sistem.

Pentru livrare veti fi contactat telefonic si/sau email, sms de catre curier.

Pretul este cel stabilit de producator, acelasi pentru toate canalele de vanzare (online, chioscuri, magazine de profil, etc.).

Plata: Card sau ramburs (la livrarea coletului)

In cazul platilor cu cardul, in momentul emiterii comenzii veti primi si un email care contine un link-ul de plata (exceptie face prima livrare care a fost achitata cu cardul direct in magazin odata cu lansarea comenzii de abonament).

In cazul in care plata nu se efectueaza, abonamentul nu pleaca catre dvs., nefiind incheiata procedura de plata in sistem.

Piese defecte: In termen de 30 de zile de la receptia coletului se pot anunta piesele cu defecte de fabricatie. 

Piesele distruse la montaj nu intra sub incidenta garantiei.

Reclamatiile privind inlocuirea pieselor cu defect de fabricatie se fac la: Email: abonamente@magazinulcolectionarului.ro.  cu precizarea titularului de abonament si codul piesei defecte insotite de mai multe imagini (foto concludente cu defectul piesei sau referitoare la piesa solicitata din care reiese faptul ca piesa este cu defect de fabricatie).

In cazul constatarii pieselor cu defecte ascunse termenul de reclamatie este de 30 de zile de la receptia coletului care continea piesa defecta, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la receptia ultimului pachet al colectiei.

Piesele ce trebuiesc inlocuite in garantie se vor trimite cu coletul lunar urmator, fara nici o alta cheltuiala suplimentara sau in cazul in care ultimul colet al colectiei a fost expediat deja se face un colet separat cu piesa/ele defecte. 

Pot exista întârzieri de peste 60 de zile la schimbul pieselor defecte în funcție de stocul  producătorului, (pot exista situatii in care piesele trebuiesc refabricate de catre producator/editor, proces care consta in timpi logistici ce nu pot fi evitati).

Intarzierea livrarii la solicitarea clientului

In cazul in care intervin situatii neprevazute si doriti amanarea livrarii va rugam sa ne anuntati prin email, cel mai tarziu cu 5 zile inainte de data expedierii, la adresa de e-mail: abonamente@magazinulcolectionarului.ro.

Livrarea poate fi amanata pentru o perioada de maxim 10 zile.

Dezabonare

Pentru dezabonare va rugam sa ne trimiteti email cu numele titularului de abonament si textul MA DEZABONEZ.

Neridicarea sau refuzul coletului la livrare duce la anularea automata a abonamentului.

In cazul unui colet neridicat/colet refuzat, ne rezervam dreptul de a va factura costul transportului retur aferent coletului neridicat/refuzat, la urmatoarea livrare/comanda in magazin.

In cazul comenzilor neridicate/ refuzate achitate cu Card sau OP, vom factura si retine contravaloarea transportului retur din suma deja achitata.

In cazul in care un abonat are mai multe abonamente la publicatii diferite si refuza un colet la oricare din abonamente, se vor anula automat toate abonamentele lansate la noi in magazin.

Atentie! Abonarile si dezabonarile facute de clienti in magazin cu scopul de a beneficia doar de cadourile atasate colectiei respective, vor fi anulate.

 

Echipa Magazinulcolectionarului.ro

 

Actualizat la 07.02.2020