Prin utilizarea acestui site va exprimati acordul cu privire la politica noastra de cookie-uri. - Afla mai multe -

Pentru corespondenta folositi adresa de email/ telefon dedicate:

Email: abonamente@magazinulcolectionarului.ro

Telefon: 0723 610 784

Abonarea: se poate face doar pe site.

Livrarea – gratuita pe teritoriul Romaniei prin FAN COURIER - doar la abonamentele care au marcat in mod expres acest lucru la descrierea produsului (ex: colectia ARO240).

In cazul in care doriti livrarea cu GLS Courier, costul transportului va fi cel specificat in pagina de finalizare a comenzii.

Pentru abonamentele recurente care nu au specificat in mod expres ca transportul este gratuit, costul transportului este specificat in pagina de finalizare a comenzii, functie de curierul ales de dvs.

Data de livrare – functie de varianta aleasa:

  •  Standard - pachetul se va expedia intotdeauna in ultima zi de miercuri a lunii (cu toate numerele din luna respectiva), sau
  •  Saptamana 1 - pachetul se va expedia cu o saptamana intarziere fata de Standard, sau 
  •  Saptamana 2 – pachetul se va expedia cu 2 saptamani intarziere fata de Standard, sau 
  •  Saptamana 3 – pachetul se va expedia cu 3 saptamani intarziere fata de Standard.

Pentru colectia ARO240 costul lunar al abonamentului va fi format din valoarea numerelor aparute in luna respectiva (4 sau 5 reviste, in functie de cate saptamani are luna).

Expedierea se va face fara confirmare telefonica din partea operatorilor nostri. 

Cu o saptamana inainte de expediere veti primi un email cu noua comanda generata automat de sistem.

Pentru livrare veti fi contactat telefonic si/sau email, sms de catre curier.

Pretul este cel stabilit de producator, acelasi pentru toate sistemele de vanzare (online, chioscuri, magazine de profil).

Plata: Card sau ramburs (la livrarea coletului)

In cazul platilor cu cardul, veti primi in acest e-mail si link-ul de plata pentru livrarea ce va urma peste o saptamana (exceptie face prima livrare care a fost achitata cu cardul direct in magazin odata cu lansarea comenzii de abonament).

In cazul in care plata nu se efectueaza, abonamentul nu pleaca catre dvs., nefiind incheiata procedura de plata in sistem.

Piese defecte: In termen de 30 de zile de la receptia coletului se pot anunta piesele cu defecte de fabricatie. 

Piesele distruse la montaj nu intra sub incidenta garantiei.

Reclamatiile privind inlocuirea pieselor cu defect de fabricatie se fac la: Email: abonamente@magazinulcolectionarului.ro.  cu precizarea titularului de abonament si codul piesei defecte.

In cazul constatarii pieselor cu defecte ascunse termenul de reclamatie este de 30 de zile de la data la care s-a constatat viciul, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la receptia ultimului pachet al colectiei (care contine numarul 130 de aparitie).

Piesele ce trebuiesc inlocuite in garantie se vor trimite cu coletul lunar urmator, fara nici o alta cheltuiala suplimentara. 

Pot exista întârzieri la schimbul pieselor defecte în funcție de stocul producătorului.

Intarzierea livrarii

In cazul in care intervin situatii neprevazute si doriti amanarea livrarii va rugam sa ne anuntati prin email, cel mai tarziu cu 5 zile inainte de data expedierii, la adresa de e-mail: abonamente@magazinulcolectionarului.ro.

Livrarea poate fi amanata pentru o perioada de maxim 10 zile.

Dezabonare

Pentru dezabonare va rugam sa ne trimiteti mesaj in intervalul 01-10 ale lunii cu numele titularului de abonament si textul MA DEZABONEZ.

Neridicarea sau refuzul coletului la livrare duce la anularea automata a abonamentului.

In cazul unui colet neridicat/colet refuzat, ne rezervam dreptul de a va factura costul transportului retur aferent abonamentului anulat, la urmatoarea comanda in magazin.

In cazul comenzilor neridicate/ refuzate achitate cu Card sau OP, vom factura si retine contravaloarea transportului retur din suma deja achitata.

 

Echipa Magazinulcolectionarului.ro

 

Actualizat la 17.09.2019