Un alt model desenat de binecunoscutul designer de caroserii Bertone, este Alfa Romeo Montreal. A fost fabricata in anii '70 sub forma de coupe de tip 2+2, adica o masina sportiva cu 2 usi, 2 locuri principale si alte 2 locuri folosibile in spate. Modelul a fost prezentat drept concept fara un nume definit, in 1967 la Montreal in Canada. De aceea, numele final i-a ramas Montreal. Acesta folosea un motor de 1.6 litri imprumutat de la Giulia TI din acele timpuri, insa prototipul nu arata exact ca varianta finala.
Alfa Romeo Montreal group 3 (1972) - Racing Cars
Modelul final denumit intern Tipo 105.64, a fost prezentat la Geneva Motor Show in 1970 si era ceva mai diferit. Avea acum un motor de 2.6 litri in format V8 pe injectie si aproximativ 200CP printr-o cutie manuala cu 5 viteze. Din punct de vedere al design-ului puteai spune ca tinea pasul cu tendintele momentului cand mai toate masinile erau semanau cu musclecar-urile americane. La vremea respectiva, un Montreal costa mai mult decat un Porsche 911 sau un Jaguar E-Type si era construita partial in fabrica lui Bertone langa Turin. De la fabrica Alfa Romeo, ajungea pe sasiu cu motor la Bertone, acolo se ansambla caroseria si pleca mai departe la vopsit si pentru a continua montajul pieselor finale. Din cauza pretului, din cauza procesului lung de productie, in 1977 Alfa Romeo deja vindea exemplare fabricate cu mult inainte. Montreal a fost vandut in doar 3900 de exemplare.
Interior of Alfa Romeo Montreal #alfaromeomontreal | Alfa romeo, Classic  cars, Romeo
Partea ciudata si haioasa este ca acest model numit Montreal, prezentat in Montreal, nu a fost vandut in Montreal, Canada sau Statele Unite, pentru ca Alfa Romeu nu a oferit si o versiune care sa respecte normele de emisii ale acestor tari. KK Scale a replicat acest model sub forma e macheta la inchisa, la scara 1/18. Acestea sunt reproduse foarte detaliat si vin in doua culori orange si un verde neon.