Luam piesele pe care le-am pus deoparte si impreuna cu cele din numarul 30, formam tulumba si conducta de incalzire a habitaclului. Pe carcasa radiatorului de incalzire aveam montat deja din numarul trecut, un furtun care iesea dintr-un racord montat pe aceasta carcasa. Cu piesele din numarul 30, montam pe aceasta carcasa un alt racord si un furtun si o cupla pentru umplerea diferentialului fata. Mai tineti minte din numarul 28, ca am montat un furtunas in diferential a carui capat opus a ramas in aer? Pe acela il atasam acestei cuple. Dar mai intai montam cele doua piese care formeaza conducta de incalzire si o atasam carcasei din numarul 29. Dupa ce montam racordul al doilea cu furtunul sau si cupla despre care vorbeam, mai avem de montat ventilator sistemului de incalzire pe partea posterioara a intregului ansamblu. Cu toate acestea montata, ajungem in sfarsit la a le monta in compartimentul motor cu doua suruburi, unul de contraaripa si unul de suportul suspensiei. Cand totul este fixat, mergem si cuplam cel mai lung furtun pe partea stanga a motorului si cel scurt pe partea dreapta. Plus, furtunasul care vine din diferential in cupla de pe caracasa radiatorului.

ARO 240 nu era cel mai simplu de condus, chiar daca din punct de vedere mecanic era basic. Neavand sisteme de asistare la nivelul directiei si al franelor, aceastea necesitau mai multa forta. ARO a fost modelul de baza al armatei romane si este folosit si acum ocazional. Exista si in Romania o competitie 4x4, care se numeste "Cel mai 4x4", aceasta desfasurandu-se pe un traseu deosebit, care are ca scop sa premieze modele modificate la noi in tara.

In numarul 31 se pare ca incepem sa lucram la partea frontala si anume la componente ce intregesc radiatorul motorului. O parte din acest raditor o avem deja din numarul 29, insa acum primim cadrul ventilatorului care aeriseste raditoarul, vasul de expansiune format din doua bucati, un capac pentru acesta, un racord si un furtun.