Continuam lucrarile sub sasiu. Primim acum o parte din conductele de frana si mecanismul franei de mana. Numarul 48 este unul mai stufos din punct de vedere al montajului si implica mai multa atentie asupra pieselor. Primim mai exact: cablul franei de mana, suportii acestui cablu, conducte de frana de mai multe dimensiuni 2 la numar, filtrul de combustibil, conducte de combustibi 2 la numar, un distribuitor al franelor puntii fata si un conector pentru conducta de frana.

Aflam putin despre cum scaunele modelului 240 au fost un pas inainte fata de ceea ce ofereau pana atunci masinile romanesti, intrecand cu mult confortul din IMS-uri. Noile modele ARO au fost facut chiar si pentru clienti privati, care aveau alte pretentii fata de omul de rand. Cel mai mare eveniment de motorsport din Pakistan nu este asa de cunoscut la nivel mondial, acesta numindu-se Cholistan Desert Rally.

 

 

Opa! Ce se intampla? O scoatem de pe butuci? Producatorul se pare ca incepe sa ne trimita piesele care vor forma rotile din spate. Momentan, in numarul 49,  primim doar o parte din tamburii spate, furtunele de frana si conductele franei spate, plus suportii care ies din tamburi.

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 48 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: