Producatorul machetei tot pe sub masina ne tine, ca niste mecanici priceputi ce suntem si ne ajuta sa montam mecanismul franei de mana. In numarul 47 primim piese care alcatuiesc mecanismul franei de mana: cei doi suporti ai acesteia, axul si elementul de leggatura, un alt suport de mici dimensiuni si doua piese care alcatuiesc egalizatorul. Acestea se monteaza pe sasiu, asa cum veti vedea in video-ul de mai jos.

ARO 240 a fost conceput cu un echilibru strict in minte: tehnologie noua si costuri reduse. Acesta s-a miscat foarte bine pe export in tarile apropiate, dar si in tarile mai dezvoltate. Despre circuitul de la Nurburgring stim multe, mai ales ca acolo se ghideaza cam toti producatorii atunci cand vor sa bata recoduri de viteza, insa ceea ce probabil multi nu stiu, este ca administratia circuitului ofera si cursuri sau competitii destinate pasionatilor de off-road.

 

 

Nu iesim de sub masina nici in numaru 48, pentru ca ne ocupam de tot ce inseamna cabluri si conducte de frana. Ce urmeaza dupa? Poate piese pentru tamburii de frana? S dupa rotile? :D Vom vedea...

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 47 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: