Ne ocupam in continuare de puntea spate a machetei noastre. Astfel in numarul 42 primim suportii amortizoarelor, tijele amortizoarelor, bride de tip arc, piulite si o cheie hexagonala in premiera. Montam aceste tije si suportii pe puntea spate, aceasta devenind astfel completa. Urmeaza in numarul urmator sa ne ocupam de piesele care vin montata pe aceasta.

Ca toate autovehiculele din acea vreme, ARO era foarte usor de intretinut mai ales din cauza lipsei electronicii din prezent. Inginerii ARO stiau ca o sa vina momentul sa construiasca un model mai mic. Vorbind despre alti producatori, Suzuki si micul sau Jimny a aparut cam in aceeasi perioada ca ARO cel mic. Tractiunea integrala a japonezilor era de neegalat la mijlocul anilor '90.

 

 

Trecem la lucruri serioase, ne apucam de montat suspensia spate. In numarul 43 primim arcul lamelar al suspensiei pe partea stanga si placa de sustinere a acesteia. Acolo sa intre acele bride cu piulite? Hmm.

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 42 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: