Asa cum era de asteptat si cum stiam de pe coperta spate a numarului anterior, in numarul 37 montam a doua jumatate din bara spate. Bara spate fiind compusa din 2 bucati independenta, acestea se monteaza separat. Primim aceleasi piese ca la numarul 36, numai ca de data aceasta sunt in oglinda: bara spate, prinderile acesteia si ochiul de pisica cu rama sa.

Proprietarii de ARO 240 au inceput pe parcurs sa adauge modificari in interiorul masinii, considerand ca interiorul este prea simplu. Piata internationala stia de seria ARO 24 ca fiind solida, dinamica si accesibila. Dacia Duster, desi este mai mult o masina de oras, a primit si o comunitate de fani care au organizat Duster Camp, un eveniment anual in cadrul careia proprietarii acestui model iti pot testa abilitatile de teren ale masinii.

 

 

In urmatorul numar, ne ocupam tot de componentele din partea anterioara a masinii. Primim piesele care formeaza carligul din spate. Acesta este format din suport, carligul propriu-zis (3 piese), priza pentru conectarea remorcii si capacul acesteia, dar si o placuta inscriptionata cu numere de inregistrare. Toate aceste piese se asambleaza in numarul 38 si se monteaza pe sasiu.

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 37 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: