Dupa ce am montat o parte din sistemul de incalzire si furtunele aferente, la numarul 31 este momentul sa trecem la sistemul de racire al motorului. Stim ca in numarul 29 am primit o parte din radiatorul de racire al motorului, acum urmeaza componente noi care se vor monta ulterior pe ansamblul complet: cadrul ventilatorului de pe radiator, vasul de expansiune format din doua bucati, capacul acestuia si un racord cu furtun care iese din acest capac. Deocamdata, le montam si le tinem deoparte pana la numerele urmatoare.

Aflam ca ARO 240 avea un alt nivel de confort fata de cel cu care erau obisnuiti soferii romani pana atunci, dar si ca acesta a fost inspirat de modele vestice. Vorbim tot despre Humvee si despre cum a devenit un model comercial numit Hummer. Hummer H1 cum il cunoastem astazi, nu avea nici cea mai mica idee ca vor exista si alte doua modele comerciale dupa el, incomparabile din foarte multe aspecte. Partea buna este ca dupa esecul lui Hummer H3, care era un mini suv pe langa primul model, producatorul anunta reintoarcerea modelului sub forma de suv electric de mari dimensiuni cu o putere impresionanta. Competitiile 4x4 ne povestesc despre SUV-ul de serie care a stabilit un record de viteza pe un teritoriu foarte dur din federatia rusa.

 

 

In numarul 32, asa cum spuneam incepem sa formam ansamblul din partea frontala a motorului, adica radiatorul, ventilatorul si anexele lor. In acest numar primim: partea inferioara a radiatorului, doua furtune inferioare ale radiatorului si un furtun superior. Sa vedem daca si pe acestea le mai pastram putin sau incepem sa asamblam radiatorul.

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 31 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: