Incepem de acum sa ii dam forma machetei noastre, construind compartimentul motor. Numarul 27 ne ofera panoul stanga al compartimentului motor sau contraaripa, rezervorul cilindrului ambreiajului, cilindrul ambreiajului si conducta hidraulica a ambreiajului. Avem un montaj ceva mai complex pentru ca asezam acest panou pe sasiu cu 3 suruburi, iar rezervorul cu cilindrul ambreiajului pe acest panou. O conduca se va duce din cilindru in ambreiajului hidraulic de sub masina.

ARO statea foarte bine pe partea de tractare datorita sistemului de tractiune cu diferential solid si era capabil sa traga remorci de pana la doua tone. Modelul ARO 244 a fost primul model de ARO complet carosat, adica avea o caroserie completa pana in partea din spate. Ajungem pana in Dubai cu competitiile 4x4 si vorbim despre pasionatii de masini care organizeaza curse in desert.

 

 

In numarul 28 completam si mai mult ce am inceput deja in numarul 27, adaugam panoul din dreapta al comportimentului motor, dandu-i o forma si mai interesanta machetei noastre. Primim contraaripa dreapta a compartimentului motor, suportul superior a suspensiei dreapta fata si furtunul de umplere al diferentialului fata.

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 27 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: