Am ajuns si la numarul 21, in care continuam sa completam partea de directie. Daca la numarele anterioare i-am pus prima roata si ne-am ocupat putin de directie si de fuzeta dreapta, acum incepem sa montam sistemul de directie si acesta fiind foarte complex. Montajul este complex, nu este greu, dar necesita atentie la ilustratiile din revista pentru ca poate fi derutant si se pot monta piese in pozitii gresite. Ansamblul final arata foarte ciudat, dar montat pe sasiu, este ce trebuie.
Vorbim despre universul 4x4 si Land Rover cu modelele sale legendare care au fost inspiratie pentru multi producatori si masinile de teren. ARO 240 avea un interior mult mai modern si avansat decat versiunile anterioare ceea ce era un plus pentru clientii pretentiosi. Competitiile 4x4 din urma cu 20 de ani au inceput sa intre in segmentul curselor pe gheata, urmand ca si Dacia sa modifice doua modele pentru Alain Prost.
Pe spatele numarului 21, vedem ceea ce vom avea de facut cu numarul 22. Montam tot piese de la directie dar si bobina de aprindere. Piesele din numarul 22 sunt: suport superior suspensie stanga- fata, carcasa inferioara si superioara a casetei de directie, bobina de aprindere, pinionul directiei, pinionul directiei 2 si alti doi suporti pentru prinderea directiei.
Mai jos aveti montajul numarului 21 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: