Am ajuns si la numarul 19, unde facem un pas maret. Daca la numarul anterior ne-am ocupat de montarea fuzetei si o parte din directia stanga fata, la numarul 19 o punem pe roti... mai exact pe prima roata. Roata pe care am primit-o in numarul 3 vine acum si se monteaza pe ansamblul ultimelor 16 numere. In acest numar avem tamburul rotii stanga fata si o parte din cel din dreapta, conductele de frana si furtunurile, dar si mici accesorii de prindere a acestora. Cu ajutorul saibei si al unui surub, prindem roata din numarul 3.

Povestim putin despre capacitatile lui ARO 240, acesta fiind capabil sa transporte atat persoane, cat si marfa. Astfel modelul autohton a castigat foarte repede noi clienti. In plus vorbim despre competitiile 4x4 si cum islandezii au inventat un tip de competitie care i-a cucerit si pe americani.

 

 

Pe spatele numarului 19, vedem ceea ce vom avea de facut cu numarul 20. Aici nu avem nimic nou, este doar fuzeta si componentele articulatiei dreapta fata. Luand in considerare felul cum au mers lucrurile pana acum, ar cam trebui prin 21, 22 sa avem si a doua roata montata. In numarul 20 primim urmatoarele piese: articulatia directiei dreapta fata (fuzeta), bratul directiei, imbinarea inferioara a suspensiei, cadrul axului butucului, cadrul exterior al cardanului dreapta fata, protectia de cauciuc a cardanului (burduf) si o curce cardanica universala. Asteptam sa stea pe ambele roti, nu?

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 19 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: