Am construit aproape 10% din macheta noastra. In continuare tinem inca piesele in standby si asteptam sa vedem daca in urmatoarele numere incepem sa le lipim unele de altele. In numarul trecut am avut primele semne ale sasiului si ale lonjeronului din partea stanga. Alaturi de el am gasit bratul superior al suspensiei si suportul sau. Nu am montat nimic, doar suportul cu doua suruburi de bratul aferent. La numarul 12, cel de saptamana asta, avem cam aceleasi piese, dar cele de pe partea dreapta. Montajul este si de data asta la fel de simplu.

 

 

In acest numar aflam cum primele modele ARO au adus o serie de imbunatatiri si cateva elemente de confort care nu puteau fi implementate in modelel IMS. Pe langa asta, aflam cate putin din istoria ARO si primul sau model, dar si faptul ca inspiratia a venit de la producatori din Vestul Europei, ajungand la un moment dat sa fie chiar ei sursa de inspiratie. In timpul celui de-al 2 lea Razboi Mondial a aparut primul model de serie pentru civili cu tractiune 4x4 si tot in domeniul tractiunii integrale problemele aparute la raliul Dakar.

Pe spatele numarului 12 avem continutul numarului urmator. Continuam sa intregim partea frontala a sasiului si primim arcurile si amortizoarele, dar si articulatiile superioare a suspensiei. Daca avem ceva de montat in legatura cu cele 2 numere precedente, vom vedea la montajul numarului viitor.

 

Mai jos aveti montajul numarului 12 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube:

 

https://youtu.be/nLPyVMT8VT8