Stiu ca sunteti cu sufletul la gura in fiecare saptamana si asteptati cu nerabdare sa vedeti ce urmeaza in urmatorul numarul al mult indragitei machete Aro 240. Asa suntem si noi pentru ca il construim impreuna cu voi, iar azi am pus mana pe numarul 10. Am construit deja o buna parte din motor si cutia de viteze astfel in numarul 10 ne apucam de transmisie. ARO 240 este primul model conceput integral de romani si are tractiune integrala. In numarul 10 gasim urmatoarele piese: cele 4 piese care intregesc cutia de viteze (transfer), axul cardanic, cele 2 cuple aferente axului si crucile sale.

 

Colegul nostru Mihai ne prezinta in detaliu montajul machetei si ne aduce la cunostinta principalele subiecte povestite de Eaglemoss in revista. Vom intelege cum a aparut Aro in Romania si cum modelul M461 a demonstrat romanilor ca pot avea un model de masina autohtona care sa dea peste cap piata internationale. In plus avem si o scurta povestire despre primele competitii cu masini 4x4 in care un pilot francez care s-a ratacit prin desertul african a dus la aparitia celui ai celebru rally raid din lume.

O intrebare pe care ati avut-o inca de la inceputul revistei a fost: "Cand vine sasiul si caroseria?". Despre caroserie nu stim nimic oficial deocamdata, dar multi dintre voi veti avea zambetul pe buze cand veti afla ca in numarul 11 incep sa apara piesele sasiului. Numarul 11 va include: partea frontala stanga a lonjeronului, bratul superior al suspensiei stanga fata si suportul acestuia. Incet, incet prinde contur.

 

 

Mai jos aveti si montajul numarului 10 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: