
In acelasi timp, noul model H2 nu este o premiera, aceasta denumira a mai fost folosita in 1971 cand Kawasaki a lansat modelul H2 Mach IV, o motocicleta in 2 timpi, cu 3 cilindri, de 750cmc. Tot in aceeasi maniera, H2-ul de atunci putea face sfertul de mila in 12 secunde, deci era tot un model gandit pentru viteza, numai ca pe vremea aceea avea doar 74CP, nu 310 ca acum.
Modelul de strada, H2, este putin diferit fata de H2R pentru a fi legal pentru strada. In loc de acele aripi aerodinamice de la nivelul parbrizului, acesta are oglinzile conventionale, in loc de carene din fibra de carbon, are unele din plastic. De asemenea chiulasa este diferita, profilul camelor si distributia, dar si un alt ECU sau sistem de evacuare. Asa cum spuneam, superchargerul centrifugal cu 2 viteze are acelasi doar ca prin harta diferita folosita pe ECU acesta primeste un boost mai mic. Ambreiajul difera si el, iar varianta H2R are unul cu 2 placi in plus. In 2017 a existat o versiune in editie limitata pentru modelul H2, denumita H2 Carbon, cu o vopsea speciala, imitatie de carbon, plus piese din carbon, dandu-i o asemanare mai apropiata de H2R.
In 2018, este anuntat un model H2 SX care transforma modelul de viteza intr-un touring. Acesta primeste componenta noi pentru un cuplu mai mare, dar si un rezervor mai mare pentru drumuri mai lungi. La un an mai tarziu, modelul pentru 2019, primeste un boost de 15 procente in putere, dar si alte bujii, ECU, filtru de aer, iluminare led diferita, si o vopsea speciala care se autoregenereaza la zgarieturi finute. Noutati vin si la capitolul etriere, care chiar daca se micsoreaza, sunt mai usoare si mai puternice. Ca noutati mai primeste si un display nou, cu conectivitate pentru smartphone sau cel mai important din punct de vedere al sigurantei, ECS (Electronic Control Suspension)