

Scara 1:87
Producator:
-
Ai o intrebare? 021 324 76 35
-
Contacteaza-ne Trimite un mesaj
Macheta locomotiva cu aburi 150.1054 CFR epoca IVb HO
- Termen de livrare: 1-2 zile (lucratoare)
- Transport curier: 21 Lei
Macheta locomotiva cu aburi 150.1054 CFR epoca IVb HO
Reproducere a locomotivei asa cum a circulat dupa dotarea cu rezervor de pacura, cu felinare tipice CFR si pana la retragerea din serviciu, ambientata dupa anul 1953. Epoca IIIb. Numarul de inmatriculare: 150.1054 Operator: CFR Epoca: III b Sistem: analog (nu contine decodor digital) Scara: HO cod: AF12001 Functioneaza in curent continuu la o tensiune maxima de 14 Volti Locomotiva cu aburi tipul 150.1054 cu rezervor de pacura, cu felinare tipice CFR, ambientata dupa anul 1953. Modelul este fabricat de Lilliput in exclusivitate pentru Amintiri Feroviare. Decorarea, vopsirea, tampografierea si montajul realizate manual. Se livreaza in cutie de carton de tip window box si manual de folosire. Varsta minima recomandata 14 ani. Detalii estetice ale reproducerii locomotivei: Locomotiva cu aburi tipul 150.1054, cu felinare tipice CFR, cu rezervor de pacura, ambientata sfarsitul anilor 53. Macheta locomotivei este un model deosebit de detaliat, realizat in cea mai mare parte din metal, tampoane functionale, motor cu volanta situat in tender, tractiune pe 2 axe prevazute cu cauciucuri de aderenta, Interfata digitala MTC 21. Iluminare cu LED-uri, placi din fotodecupaje, felinare diecast. Legenda: In timpul celui de-al doilea razboi mondial, pentru a sustine efortul de razboi CFR avea nevoie de locomotive mai puternice pentru tractiunea trenurilor de marfa grele mai ales pe liniile cu declivitati mari. Astfel Romania inchiriaza de la DR (Deutsche Reichsbahn) peste 100 de locomotive de mai multe tipuri. Rezultatele foarte bune obtinute mai ales cu locomotivele din seria Br50 si Br52 au determinat administratia CFR sa plasesze o comanda pentru locomotive noi care v-or fi numerotate CFR 150.000 pentru seria Br50 si CFR 150.0000 pentru BR52. Locomotivele 150.0000 in numar de 100 de bucati au fost livrate in anul 1943 respectand schema de vopsire tipica DR. primele sosind in Romania cu numerele direct vopsite cu pe locomotiva, apoi cu placi cu colturi drepte iar mai tarziu aveau sa primeasca placile cu numere tipice CFR cu colturile rotunjite. De asemeni locomotivele au primit si felinare tipice CFR inclusive farul central pe usa camerei de fum. Cu ocazia primelor reparatii efectuate dupa terminarea razboiului s-au efectuat o seria de modificari iar incepand cu 1953 toate locomotivele au fost echipate cu instalatie de ars pacura resursa ce se gasea din ambundenta in Romania. Incet incet mecanicii si-au personalizat locomotivele prin vopsirea diferitelor elemente cu vopsea alba, lustruirea partilor din alama pentru a iesi cat mai in evidenta (cum ar fi capacele de la supape) intrucat era mereu o concurenta intre depouri care aveau locomotivele cele mai ingrijite si mai frumoase. Majoritatea locomotivelor cu aburi au fost retrase in perioada 1976-1979 dar cateva exemplare au ramas in uz la manevra sau ca generator de abur.Cod produs: | 87TR03 |
---|---|
Macheta | Locomotiva |
Sistem alimentare | Analog |
Operator | CFR |
Perioada-Epoca | IVb |
Tip Locomotiva | Cu abur |
Materiale folosite | Metal-Plastic |
Scara | 1:87 |
Scrie propriul review