Cand se poate cumpara primul numar?

Incepand cu data de 04 Septembrie 2019, la toate magazinele de presa.

Se poate face abonament la aceasta colectie?

Da se poate face abonament urmarind link-ul:  https://magazinulcolectionarului.ro/pre-abonament-macheta-aro-240-kit-construibil-eaglemoss

Cate numere are si cat dureaza colectia?

Colectia este compusa din 130 de numere si dureaza aproximativ 2 ani si jumatate (130 de saptamani).

Revistele apar saptamanal sau la 2 saptamani?

Colectia apare saptamanal, exceptie face numarul 2 care apare la 2 saptamani dupa numarul 1. 

Se poate comanda toata colectia acum?

Nu se pot comanda decat numerele de aparitie publicate si distribuite.

Daca achizionez o revista care are piesele defecte sau chiar lipsa ce fac?

Trebuie sa schimbati revista in cauza exact la magazinul de unde ati achizitionat-o. Este precizat si in revista pe pagina 2.

Daca ati achizitionat produsul de la noi. Va rugam trimiteti un email la: [email protected]  cu expunerea problemei dvs. sau Telefon abonamente: 0723 610 784

Pot primi cadouri fără să fiu abonat?

Cadourile sunt doar pentru abonați.

De ce este mai bine sa fac abonament?

Pt ca veti plati acelasi pret ca si la chiosc (transportul este gratuit prin FAN Courier pe teritoriul Romaniei), nu mai pierdeti timpul cu achizitia, nu stati cu grija ca nu veti mai gasi vreun numar de aparitie, este mai comod, primiti in cadrul abonamentului si mici cadouri (doar pt abonati) si aveti garantia ca la noi aveti mai multe canale de comunicare pt suport decat la orice alt magazin.

Telefon magazin: 0213 247 635

Telefon abonamente: 0723 610 784

adrese de e-mail: [email protected]     si

 

Cum se face montajul? Avem instructiuni de montaj?

Da, aveti instructiuni detaliate de montaj in revista. In cazul in care nu va descurcati doar cu acestea, noi va punem la dispozitie si filme cu montajele fiecarui numar de aparitie:

 

 

 

Daca vreau sa renunt la abonament, cum procedez?

Trebuie sa ne trimitei un e-mail la: [email protected] cu mesajul "MA DEZABONEZ" si numarul de comanda al abonamentului si abonamentul dvs se anuleaza.

 Daca vreau sa fac abonament, cum procedez? Se poate face si telefonic?

Din pacate, telefonic nu se poate, legislatia privind datele personale (GDPR) nu ne permite acest lucru, dar acest link: este direct catre pagina de abonamente, unde va puteti abona.

Primul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa apasati butonul "Loghin pt pret" si sa va logati in magazin cu contul dvs. de la noi din magazin (daca nu aveti un cont la noi in magazin, apasati butonul creare cont nou gratuit  (aici aveti posibilitatea sa va deschideti un cont direct cu contul de Facebook sau contul de Google, daca nu aveti urmariti mai departe instructiunile) si trebuie sa introduceti o adresa de email valida pe care veti primi email-urile lunare cu instiintarile sosirii coletelor, introduceti datele solicitate, puneti o parola la cont, confirmati parola si contul este creat ), dupa aceasta etapa trebuie sa selectati intervalul de livrare care se afla deasupra butonului de adauga in cos, apoi adaugati produsul in cos si intrati pe cosul de cumparaturi - spre finalizare comanda, completati cu atentie: adresa pt livrare nr. de telefon, codul postal, etc., alegeti modalitate de livrare FAN COurier - 0 lei, modalitatea de plata cea mai convenabila pt dvs., dupa care finalizati comanda. In acest moment abonamentul este transmis catre sistemul de recurenta lunara automata si abonamentul dvs. este inregistrat.

Nu trebuie sa mai faceti o alta comanda in magazin lunar, trebuie doar sa cititi e-mailul lunar (inainte cu o saptamana de livrare veti primi un email cu mesajul saptamana viitoare veti primi urmatorul pachet al colectiei ARO) si sa primiti coletul in fiecare sfarsit de luna.

Care este modalitatea de plata?

Modalitatile de plata sunt:

  • ramburs (la primire colet),
  • plata cu cardul on-line direct in magazinul nostru on-line(magazinulcolectionarului.ro, dupa finalizarea comenzii) ,
  • plata cu cardul la POS(doar in showroom-ul nostru din Str.Papiu Ilarian nr.17, Bucuresti, Sector 3, cod postal 031691). 
  • numerar doar in showroom

Cum se ajunge la showroom-ul dvs.?

Showroom-ul este situat in apropierea statiei de metrou Dristor 2 (Str.Papiu Ilarian nr.17, Sector 3, Bucuresti, cod postal 031691), daca folositi aplicatia: WAZE sau Google Maps la adresa cautati Magazinul Colectionarului, sau 

accesati urmatorul link direct catre google maps: