Inca putin si schimba prefixul. Luna viitoare trece de numarul 100 si numaram incetisor cum ne apropiem de final. Chiar si asa inca mai avem multe piese de primit. Abia ce am pus podeaua pe pozitie deasupra sasiului si... Sa incepem. In numarul 94 am terminat prin pozitionarea podelei peste lonjeroane, dupa ce am cuplat firele si am testat sa vedem daca functioneaza instalatia electrica. Trebuia sa avem, faruri, stopuri pe pozitie, bord pe pozitie, stopuri pe pedala de frana, sunet de motor si claxon. Au functionat? Verificati inainte de a merge mai departe, este foarte important pentru a nu dezansambla jumatate de macheta mai tarziu. Ok, trecem la pachetul 23, in care vom primi urmatoarele 4 numere. Incepand cu numarul 95, producatorul ne arata ca putem sa fixam podeaua cu suruburile pe care le primim in numarul 94. Nu am inteles de ce a trebui sa mai asteptam un numar pentru a monta ceva ce se monteaza in primele 3 imagini ale noului numar, dar probabil ei stiu mai bine. Atentie mare la imagini, cablul de la faruri trebuie sa fie peste lonjeron. Trecand mai departe ne dam seama ca incepem sa lucram la interior si primim o parte din bord. Acest numar este simplu, primim o emblema cu adeziv pe care o lipim pe bord si o piesa in plus pe care o pastram pentru mai tarziu. In continuare, la numarul 96 primim foarte multe piese, piesulice, piesuce, cu care trebuie sa fim foarte atenti unde le montam, fiti foarte atenti la reviste ca sa va dati seama de forma butoanelor. Ne ocupam prima data de ceasuri, vedem ca atentia la detalii a fost foarte precisa si avem inele cromate si interioare in dublu strat. Dupa ce unim toate piesele, atasam ceasurile pe portiunea speciala a bordului, se aplica prin presare. Mai departe ne vom ocupa de butoanse, care vin in acelasi loc in lateralele ceasurilor. Atasam aceasta portiune a ceasurilor pe piesa mare primita la numarul anterior si sub bord doua mici piese care se vor a fi butonul pentru deschiderea capotei. In numarul 97 primim alte piese cu care vom forma torpedoul si cutia de sigurante si relee. Aceasta se aplica in interiorul torpedoului este foarte bine detaliata, iar acesta se inchide frumos cu un butonas atasabil. Montam in continuare alte butoane pe bord si observam ca raman 3 gaurele nefolosite. Producatorul ne indruma mai departe sa atasam acest bord incomplet pe ansamblul cel mare pe care-l avem pana acum. Acest se va atasa putin peste coloana de directie, ceva mai fortat din ce am experimentat in doua montaje si se vor aplica 3 suruburi in urechile speciale care ies din peretele despartitor. Dupa ce l-am fixat ne ocupam de ledurile din bord. Recomand sa le montati invers fata de cum zic ei, sa nu va chinuiti sa trageti de fire, se aprind la fel, nu are relevanta cum sunt puse. Ne uitam insa atenti cum sa pozitionam butoanele ramase, pentru ca urmeaza sa le fixam cu acel plastic negru pe care l-am primit in 95, iar daca nu sunt puse corect, acel plastic se va lovi de firele fiecarui buton. Dupa ce le-am aranjat le fixam si totodata fixam si plasticul cu doua suruburi. Verificam sa functioneze cele 3 butoane: claxon, lumini si motor. Ca un sfat suplimentar, eu unul am ascuns firele de sub bord pe sub tubul portocaliu al ventilatiei, dupa care l-am fixat la loc. Tubul se desface usor, surubul fiind vizibil prin compartimentul motor. Trecand la ultimul numar din pachet, numarul 98, primim si partea de sus a bordului pe care fixam manerul de la pasager si scurmiera de pe mijloc care este functionala. Dupa ce toate sunt la locul lor, il asezam deasupra bordului si prin spate avem acces la 3 suruburi care il vor fixa. Gata. Avem bordul complet si pentru cei care s-au jucat cu caroseria, vor putea observa ca sa aseaza perfect.

 

 

In primul numar din pachetul urmator, numarul 99, primim prima usa si balamele sale. Devine serioasa treaba!

 

 

Mai jos aveti montajul pachetului 23 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: