Ajungem la prima componenta a sistemului de suspensie a machetei noastre: arcul lamelar si suportul sau. Avem deja ansamblul de data trecuta, care contine puntea, cardanul spate si diferentialul, dar si suportii pentru amortizoare. A venit momentul sa ne folosim de cheia hexagonala si piulitele oferita la numarul anterior, impreuna cu bridele arcuite. Montajul din numarul 43 este simplu, dar de efect.

Initial, ARO 240 era echipat cu anvelope standard pentru off-road si nu erau mereu corecte pentru asfalt. Se spune ca abia dupa '89 au inceput sa il imbunatateasca pentru capabilitatile off-road, atat la fabrica, cat si printre proprietari. Vechiul traseu african pentru raliul Dakar, va fi pus in folosinta din nou, pentru noul Dakar Enduro Rally, o competitie destinata masinilor clasice.

 

 

In numarul urmator, primim aceeasi piese pentru partea opusa a puntii spate: arcul lamelar dreapta si suportul sau. Ne folosim de piulitele si bridele ramase.

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 43 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: