Ajungem la ultimul numar din pachetul 10 al machetei ARO 240, numarul 41. Aici primim in sfarsit, puntea spate si incepem sa ii adaugam piesele din numerele anterioare. Avea deja axul cardanic cu crucile sale si carcasa diferentialului, acum primim capacul diferentialului si puntea spate cu care intregim puntea propriu-zisa. Ce se intampla incepand cu numarul viitor, este magic.

Seria 24 a lui ARO a avut o gama variata de motorizari si accesibile pe de alta parte. Preferatele au fost cele pe benzina si ulterior cele diesel. ARO a avut o calitate mai buna fata de predecesorul sau de la IMS, mai mult exista o diferenta chiar mai mare pentru cele destinate exportului. Tractiunea integrala este intr-o continua crestere si o gasim acum si la masini uzuale, nu numai la cele de teren.

 

 

In numarul 42, incepem sa intregim subansamblele puntii spate. Montam tijele amortizoarelor cu suportii lor si bridele arcurilor. Arcuri? Hmmm, suna promitator pentru viitoarele numere. Primim si 8 piulite hexagonale, dar si o cheie tubulara pentru acestea. Tare, nu?

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 41 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: