Dupa ce ne-am ocupat de carligul de remorcare, ne bagam sub macheta noastra si incepem sa formam componentele puntii spate si transmisia spre aceasta. In numarul 39, primim cardanul spate si cuplajele sale. Piesele din acest numar sunt: ax cardanic spate, cuplajul axului si o cruce cardanica. Le montam impreuna si le punem in asteptare, pentru numerele urmatoare.

ARO a ramas chiar si dupa revolutie, o masina ideala pentru interprinderile romanesti. Cand a aparut ARO 320, prima utilitara veritabila, aceasta a avut numeroase intrebuintari. Vorbim putin despre un model de SUV care a ajuns si in prezent: Kia Sportage, evolutia sa si generatiile de pana acum. O competitie sustinuta de un producator important de masini off-road, Land Rover se numeste Defender Challenge si combina traseele de viteza pe macadam cu duritatea mediului off-road.

 

 

Cu axul cardanic si cuplajele sale primite in numarul trecut, continuam formarea transmisiei spate si in numarul 40. Primim urmatoarele piese: carcasa diferentialului spate, protectia puntii spate.

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 39 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: