Dupa ce am montat compartimentul motor, ne mutam in interiorul sau si incepem montajul pieselor de pe contraaripi. In acest numarul 29 primim carcasele radiatorului de incalzire, furtunul si racordul radiatorului de incalzire si partea din fata a radiatorului motorului. Cele doua carcase ale radiatorului de incalziare se monteaza una cu alta, iar racordul il atasam acesteia impreuna cu furtunul. De aici facem o pauza, aceste piese montate si panoul radiatorului motorului, vor sta deoparte pana la urmatorul numar.

ARO nu a fost gandit cu prioritate pentru a face fata la factorii de mediu, insa s-a dovedit a fi eficient in acest sens, plus ca se putea repara cu usurinta. Vorbim despre faptul ca modelele ARO erau foarte flexibile in sensul ca puteai sa le folosesti in foarte multe scopuri. Pentru ca tot patruleaza pe strazile tarii armata, vorbim putin si de modelul Humvee, bazat pe gigantul Hummer H1 si aflam ca chiar daca este foarte vechi, este inca foarte eficient pentru scopul intrebuintarii sale. La capitolul de competitii 4x4 ramanem tot in Africa, iar competitia Great African Run este accesibil si amatorilor.

 

 

In numarul 30 ne ocupam de piese pe care le-am pus deoparte in numaru precedent si le atasam cel din numarul actual. Astfel formam incalzirea habitaclului si o montam pe contraaripa din dreapta. Mai multe, aflam in ghidul de montaj viitor.

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 29 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: