Continuam cu ultimul numar din pachetul nr. 7, astfel la numarul 28 montam partea dreapta a compartimentului motor. Primim contraaripa dreapta, suportul superior al suspensiei fata de pe partea dreapta si furtunul de umplere al diferentialului  fata. Montam suportul suspensiei, ne chinuim putin cu penseta sa atasam furtunul pe diferential si montam suportul suspensiei. Este un montaj simplu, care intregeste partea frontala a masinii.

Istoria modelului ARO ne spune ca acesta facea fata cu brio terenului dificil pe partea de off-road si a fost perfect pentru a umple aceasta nisa care lipsea. Vorbim putin despre prezent, aducandu-ne aminte de trecut, anume, despre Lamborghini, care de curand a lansat un SUV performant, dar si faptul ca acestia au mai avut un SUV in anii '80. Raliul East African Safari confirma ca Africa are un potentional foarte mare pentru motorsport.

 

 

Numarul 29 incepe deja sa construiasca componentele pe care o sa le avem sub capota. Primi urmatoarele piese: carcasa radiator de incalzire din doua bucati metalice, furtun pentru radiator de incalzire si racordul sau, plus partea frontala a radiatorului  motorului.

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 28 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: