Hai ca am facut-o si pe asta, am ajuns oficial la jumatatea machetei noastre ARO 240. Un drum cu anumite limitari, dar care nu au tinut de vointa noastra, care totusi ne-a oferit ceva frumos. Spuneam ca dupa ceva mic, vine ceva mare, astfel in numarul 64 primim o piesa foarte mare care reprezinta panoul dintre motor si habitaclu. Piesa este metalica, bine definita si montam pe aceasta un regulator de tensiune. Deocamdata atat pentru numarul 64. Pentru ca au fost mici intarzieri cu piesele, am montat doua numere intr-unul si vorbim putin si despre numarul 65, in care primim pedalierul si switchul care activeaza stopurile pe frana. Acest numar contine cele 3 pedale (acceleratie, frana si ambreiaj), suportul pedalierului, suportul pedalei de acceleratie, cablajul pentru switchul de la frana, suportul acestuia si un arc care va mentine pedala de frana pe pozitie.
ARO 240 a fost gandit inca de la inceput pentru conditii grele de utilizare. Toyota a adus in industrie un model a carui concept nu este fezabil cu al celorlalti. Antigelul nu a fost folosit din fabrica pentru masinile care ieseau din uzina Campulung, acestea fiind livrare doar cu apa in instalatie. Volkswagen are un program destinat off-road, iar modelul folosit cel mai des este Touareg.
Continuam cu montajul pieselor pe panoul de la numarul 64. Astfel in numarul 66 primim mai multe piese mici, suport pentru pompe, pompa de frana, recipientul lichidului de frana, capacul acestuia, izolatie termina si un releu. Se pare ca ne vom ocupa de interior, iar luna martie care anunta inceputul primaverii cu siguranta va fi plina de surprize.
Mai jos aveti montajul numarelor 64 si 65 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: