Fiecare masina ar nevoie de o baterie pentru a porni si pentru a sustine consumatorii acesteia, astfel in numarul 54. Suportul sau carcasa bateriei este una din piese, bateria propriu-zisa intra perfect in acesta, iar bateriei ii adaugam bornele si cablurile aferente. Cablurile raman momentan in aer, insa tot ansamblul enumerat mai devreme se monteaza pe partea din dreapta a sasiului.

Motoarele diesel sunt cunoscute pentru cuplul diferit fata de cel al celor pe benzina. Pe langa faptul ca incepe de la turatie joasa si este perfect pentru plecarea de pe loc si pentru nevoia de putere in turatii joase, este ideal si pentru off-road, tocmai in conditiile in care turatia joasa este necesara. Motorul pe benzina, este insa mai rezistent si aici vorbim despre cel de la ARO si in general despre motoarele aspirate natural. Cel mai cunoscut si in mare cel mai bun sistem de tractiune integrala, vine de la Audi, il stim cu totii sub numele de Quattro. Acesta a facut valuri in industrie inca de la aparitia sa.

 

 

In numarul 55 ne ocupam si de ultima roata, mai exact primim janta. La fel ca si pentru cea din stanga, este compusa din doua jumatati, carora le atasam o parte din tamburul de frana, pe care ulterior le vom monta la macheta noastra dupa ce primim anvelopa din numarul 56.

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 54 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: