Intarim putin sasiul cu traversa mediana a sasiului, odata cu numarul 52. Oare sa insemne ca urmeaza sa se aseze ceva greu peste? Hmm. Asteptam si noi cu nerabdare, la fel ca si voi. Traversa este compusa din doua elemente si este din metal. Nu avem foarte multe de vorbit despre montaj, veti vedea in videoclipul de mai jos. Lipim cele doua piese cu 4 suruburi si tot cu 4 suruburi o prindem de sasiu.

Motorul lui ARO 240 avea niste adaptari pentru off-road, astfel incat reparatiile se puteau face cu usurinta. In anii '90, s-a lansat un producator auto foarte cunoscut, mai ales pentru clonele modelelor concurentei. Este vorba de SsangYong, aceasta folosind tehnologie si mecanica de la Mercedes.

Dupa ce ne-am asigurat ca sasiul este si mai intarit, ne bagam din nou sub acesta si montam evacuarea. Aveam deja trase o parte din tevi, care ieseau din galerie, acum este momentul sa o ducem pana in capatul celalalt unde se termina in toba finala. Un montaj destul de rapid, in numarul 53.

Mai jos aveti montajul numarului 52 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: