Asa cum spuneam in articolul precedent, incepem sa montam elementele care vor pune macheta noastra pe rotile din spate, incepand cu numarul 49. Primim acum, furtune de frana, conducte de frana, tamburi stanga, dreapta si stuturile din care ies conductele.

Dacia 1300 deja avea anumite optiuni care la ARO nu au fost, insa au aparut mai tarziu. Pe de alta parte, tabloul de bord de la ARO, era mai avansat ca cel de la Dacia si afisa mai multe informatii. Mercedes organizeaza sesiuni de test cu noul G-Class, in noul centru dedicat acestui model, care are peste 100000 mp.

 

 

Si mai aproape de ceea ce asteptam cu totii. Primim janta in numarul urmator, adica numarul 50. Mult a fost, putin mai e, in stilul asta o sa primim si anvelopa si probabil ultima roata prin care scapam de butuci. Cine stie, poate in curand ne suprind si cu caroseria.

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 49 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: