Finisam montajul puntii spate si asteptam cuminti piese pentru montarea rotilor. In numarul 46 primim: celelalte doua jumatati de amortizoare, chingi limitare punte spate, suportul acestora, doua segmente din sasiu pe care sunt urechile de prindere ale amortizoarelor si doua arcuri care se folosesc la amortizoare pentru a le da senzatia de realism. Puntea spate este aproximativ completa.

ARO a folosit o suspensie moderna si solida pe primul model, suspensie imprumutata si imbunatatia de la modelele IMS. Dezvoltarea modelelor ARO nu a avut nici un fel de constrangere din punct de vedere al libertatii de exprimare, nefiind sub licenta altor producatori. Americanii isi trateaza clientii sau potentialii clienti cu niste intalniri foarte antrenante in cadrul evenimentului Euro Camp Jeep.

 

 

Ramanem tot "sub masina" si montam componente ale franei de mana. In numarul 47 vom avea urmatoarele piese: suportii franei de mana, axul franei de mana, element de legatura si cele doua egalizatoare ale acesteia.

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 46 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: