Ajunsi la numarul 38, ne ocupam probabil de ultimele detalii care se monteaza pe sasiu si completeaza lungimea machetei noastre. Este vorba de carligul de remorcare din spate. Masina reala dupa care a fost facuta macheta avea un sistem cu 2 carlige, astfel si producatorul a ales sa mearga cu acest sistem. Avem un carlig fix si unul care se poate deschide. Primim urmatoarele piese: baza carligului din fier, al doilea carlig format din 3 piese mobile, priza pentru conectarea remorcii si o mini placuta pe care sunt inscriptionate datele de inregistrare ale carligului.
Povestim despre ARO 240 si faptul ca era preferatul demnitatorilor atunci cand venea vorba de recreere, acestia folosindu-l la vanatoare. ARO 240 a fost folosit in numeroase institutii: Ambulanta, intervenii ACR, etc. Competitiile off-road au anumite reguli, nu ai voie sa folosesti sisteme moderne de localizare si orientare, ci esti nevoit sa folosesti orientarea clasica, numita road-book.

Ne apucam de montajul pieselor din partea din spate, care pun in miscare rotiile. Astfel in numarul 39, primim: axul cardanic spate, cruce cardanica si cuplajul axului cardanic.

Mai jos aveti montajul numarului 38 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube:





