Completam compartimentul motor cu ultimele piese, iar in numarul 34 ne ocupam de ansambul filtrului de aer si admisie. Avem urmatoarele piese: carcase filtru de aer (3 piese), furtun admisie (2 piese), admisia carburatorului cu capacul sau si furtunul cu racord pentru ventilarea carterului. Toate acestea se monteaza pe admisie si pe contraaripa stanga, iar furtunul pe capacul motorului.
Chiar daca erau masini romanesti, totul era gandit foarte practic, astfel incat accesul la componente era foarte rapid, facand astfel din ARO o masina foarte usor de reparat. ARO a primit la un moment dat o versiune de sasiu cu ampatament mai mare, pentru a mari spatiul din spate. Un parc natural din Africa de Sud, numit Ithala Game Reserve gazduieste evenimente 4x4 unde incepatorii, dar si profesionistii isi pot demonstra talentul.
Mai departe se intampla ceva frumos, primim o piesa foarte importanta si mare in acelasi timp. Este vorba de cealalta jumatate de sasiu a machetei noastre. Montajul este simplu, nu prea avem ce sa discutam despre el, sasiul care de data asta este dintr-o singura bucata, se monteaza cu 4 suruburi pe capetele lonjeroanelor. Asadar, numarul 35, da startul constructiei partii anterioare a masinii, ceea ce inseamna teoretic ca incepem sa primim piese pentru partea din spate.
Mai jos aveti montajul numarului 34 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: