Ajunsi la numarul 33, am trecut oficial de primul sfert al colectiei. In acest numar intregim partea din fata a componentelor radiatorului motorului. Primim: panoul posterior al radiatorului, conducta de preaplin, partea superioara a radiatorului, elemente de fixare ale conductelor si capac radiator. Cu piesele care au stat pe bara din numerele trecute, intregim radiatorul motorului si atasam si suportul elicei pe acesta. Atasam furtunele lichidului de racire si conductele de apa ramase in aer la numarul trecut.
Trecerea de la IMS la ARO a fost gandita pentru ca acesta sa fie mult mai confortabil si practic decat predecesorul sau. Din cauza regimului comunist, ARO si-a pierdut sansa de a ajunge peste ocean, unde i se deschidea noi orizonturi, fiind deja facute teste de siguranta pe care le-a trecut fara probleme. Competitiile 4x4 ajung in Rusia, la cel mai important eveniment de acolo: Ladoga Trophy.
Mergem mai departe cu numarul 34, unde adaugam probabil si printre ultimele piese din compartimentul motor, ansamblul filtrului de aer. Avem urmatoarele piese: carcasele filtrului de aer (3 bucati), furtunul admisiei (2 bucati), admisia carburatorului, capacul admisiei, furtunul si racordul pentru ventilarea carterului.
Mai jos aveti montajul numarului 33 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: