In numarul 26 ajungem la una dintre cele mai importante si vizibile schimbari de pana acum, montajul rotii dreapta, care devine acum completa. Primim anvelopa, capacul jantei si cateva suruburi. Montam anvelopa pe cele doua sectiuni ale jantei, pe care le impreunam cu suruburi. Capacul tamburului fiind deja montat pe janta din numarul trecut, nu mai ramane decat sa montam roata pe butuc cu ajutorul saibei de la numarul 24 si sa ii adaugam capacul jantei si butucul de blocare al rotii pe care l-am tinut in asteptare. De acum macheta noastra sta pe propriile roti, de pe fata desigur. Renuntam la "butuci" si avem o macheta simetrica.
Aflam ca la momentul lansarii, modelul ARO 240 a fost un automobil aparte, neavand un competitor direct nici printre modelele autohtone, dar nici in cele de import. Modelele de ARO din acea vreme erau gandite pentru o gama variata de utilizari si aveau beneficiul ca puteau fi asamblate pe aceeasi linie de productie.
In numarul 27 se schimba putin situatia si trecem la lucruri mai serioase. Primim prima componenta a compartimentului motor, anume panoul stanga. Plus alte piese importante, ca: rezervor cilindru ambreiaj, cilindru ambreiaj si conducta hidraulica a ambreiajului.
Mai jos aveti montajul numarului 26 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: