Ajunsi numarul 23, facem un pas important, montam o piesa pe care am primit-o la inceputul colectiei si pe care a cam umplut-o praful. Este vorba de bara fata. Aceaste se monteaza folosind suportii din pachet si suruburi de montare pe capetele de lonjeroane. Piesele din numarul 23 sunt: suport stanga-dreapta al barei fata, o portiune din lonjeron stanga, distribuitorul franelor, si 3 conducte de diverse dimensiuni si grosimi pentru frane.

Pe langa montajul destul de complex, vorbim despre suspensiile moderne ale lui ARO 24, tinand cont de perioada si experienta aproape inexistenta a romanilor in domeniul proiectarii. In plus aflam ca gama ARO a fost initial gandita pentru doua versiuni de baza, urmand sa se dezvolte cu alte tipuri de caroserie si alta platforma, datorita succesului neasteptat. Competitiile 4x4 continua la Pikes Peak, competitia care lasa motoarele fara oxigen, datorita dificulatii.

 

 

In continuare colectia da semne bune, producatorul ne ofera a doua parte a tamburului si capacele butucilor de blocare a rotilor cu butucii de blocare a rotilor, plus saiba. Din ce intelegem noi, la numarul 25 probabil ar veni roata din dreapta, astfel o pune pe roti, chiar daca sunt doar cele din fata, macar nu mai e "schioapa".

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 23 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: