Saptamana asta ajungem la numarul 22, stim deja ca pana la numarul 25 inclusiv, avem un decalaj de 2 saptamani intre numere. Dar nu este nimic, macheta noastra este foarte, foarte complexa si avem componente de asamblat cu gramada. In numarul 22, ne ocupam putin de definitivarea directiei. Primim componente ca: suportul superior al suspensiei fata, bobina de aprindere, caracasa inferioara si superioara a casetei de directie, caseta de directie cu pinioanele aferente si suporturile casetei de directie.
ARO i-a luat fata lui IMS si a devenit o masina mai folosita de Armata Romana decat predecesorul sau si vorbim un pic despre istoria sa si a pieselor foarte folosite din interior si in exterior. Competitiile 4x4 ajung la faimosul Camel Trophy, cel mai spectaculos eveniment de off-road pentru mai mult de 20 de ani.
Pe spatele numarului 22, vedem ceea ce vom avea de facut cu numarul 23. Deja progresam ceva mai mult si ne folosim de o componenta pe care am primit-o pe la inceputul colectiei. Este vorba de bara fata care acum cu ajutorul celor 2 suporti din revista cu numarul 23 se va monta pe sasiu. In plus primim si distribuitorul franelor care se monteaza pe lonjeronul stanga, impreuna cu 3 conducte de frana.