Am ajuns si la numarul 20, in care continuam sa completam partea de directie. Daca la numarul anterior ne-am ocupat de montarea fuzetei si o parte din directia stanga fata si am pus-o pe prima roata din stanga, acum ne ocupam de fuzeta stanga si o parte din tambur. Montajul este simplu, si este asemantor cu cel de pe partea din stanga. In acest numar avem: articulatia directiei dreapta fata cu cadrul axului butucului (fuzeta), bratul drept al directiei, cadrul exterior al cardanului, protectie de cauciuc cardan (burduf), cruce universala si imbinarea inferioara a suspensiei. Impreuna cu jumatatea de tambur de numarul trecut, completam o parte din prinderea rotii dreapta fata.

Povestim putin despre cum ARO a fost un model avangardist, chiar cand segmentul 4x4 era la inceput. Au existat chiar de la inceput probleme cu capacitatea de productie, pentru ca la fel ca in cazul Daciei, cererea era foarte mare. Competitiile 4x4 ajung in partea polara a globului, unde pasionatii acestui sport isi puteau testa masinile in cea mai dura parte a planetei.

 

 

 

Pe spatele numarului 20, vedem ceea ce vom avea de facut cu numarul 21. Incepem sa montam partea de directie fata a machetei ARO 240 cu urmatoarele piese: bielete directie stanga - dreapta, bara de directie, levier directie, suportul levierului directiei si bratul directiei. Oare cand va veni a-2-a roata? Asta este intrebarea! Dupa cum ati observat pana acum, macheta ARO este foarte complexa.

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 20 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: