Putin cate putin schimbam prefixul, dar deocamdata am ajuns la numaru 18. Dupa ce am montat motorul, toata lumea s-a linistit, e timpul sa ne apucam de montajul pieselor care vor sustine prima roata. N-ati uitat de al 3 lea numar in care a venit o roata, nu? In numarul 18 primim piesele directiei fata: articulatia directiei stanga-fata, imbinarea inferioara a suspensiei fata, bratul stang al directiei, cadrul axului butucului, cadrul exterior al cardanului stanga fata cu protectia sa, si o cruce universala pentru articulatie.

Pe langa piesele pe care le vom monta, in revista gasim scurte povestiri despre impactul pe care l-a avut ARO pentru infrastructura Romaniei, modelul mai mic de ARO care a aparut dupa 8 ani de la lansarea primului model. Acelasi trend de atunci, ia amploare si acum, avalansa de mini suvulete fiind prezenta si acum. Aflam ca fenomenul Monster Truck este inventat de americani, cunoscuti pentru pasiunea catre pick-upuri.

 

 

 

Pe spatele revistei curente, vedem ceea ce vom avea de facut cu numarul 19. Oare montam roata din numarul 3? Conform instructajului scurt de pe coperta se pare ca da.  In numarul 19, avem urmatoarele piese: tamburul posterior al franei stanga fata, tamburul principal, conductele franei (2), furtunele franei fata, prinderile franei fata de tambur, saiba si tamburul posterior al franei dreapta fata. Din fiecare avem cate 2 bucati, ceea ce ar putea insemna ca in numarul 20 sau 21 sa primim alta roata? Interesant...

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 18 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: