Saptamana de saptamana sunt din ce mai impresionat de complexitatea machetei Aro 240. Pot sa o compar cu alte machete construibile, dar este prima atat de complexa si in realitate. Sasiul si piesele sale sunt impresionante si foarte detaliate, nu exagerez. Dupa ce am atasat traversa fata a cadrului motor, consola fata si montantele suspensiei, am trecut la partea din spate a cadrului motor. Alaturi de aceasta avem bratele inferioare ale suspensiei care probabil se vor prinde de caroserie, dar si conducta franelor fata. In plus avem distribuitorul frantelor fata si ghidajul conductelor.
Eaglemoss ne povesteste cum calitatea interiorului lui Aro 240 era foarte bine pusa la punct, gandita special pentru durabilitate in timp, conceputa in stil ultilitar. Primele comenzi pentru export au trimise chiar catre pietele unde fostul IMS a fost cel mai apreciat, Aro venind acum cu ceva mult mai modern. Povestirile din raliul Dakar continua si de data aceasta si ne vorbesc despre participantii amatori care se inscriau in cursa.
Saptamana viitoare suntem deja la numarul 16, unde incepem sa ne ocupam deja de partea de diferential. De data aceasta este vorba de diferentialul frontal. Astfel avem piesele: carcasa inferioara, carcasa superioara, flansa si articulatia diferentialului fata. Din nou ajung la impresia foarte buna pe care mi-o face macheta. Motorul este foarte complex, fiind la fel si in realitate, este foarte mare si dupa cum vedem nu se opreste inca aici. Asteptam cu nerabdare sa aflam ce mai apare in numarul 17.
Mai jos aveti montajul numarului 15 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: