Am ajuns la numarul 14, iar dupa ce am montat suspensia fata pe partea frontala a sasiului, ne apucam sa montam traversele cadrului motor putin cate putin. Numarul de saptamana aceasta ne arata cum sa montam traversa fata a cadrului motor, consola fata de fixare a motorului si cele doua montante ale suspensiei de pe ambele parti.
Aflam cum modelul Aro a fost foarte bine primit si a devenit imediat modelul preferat al Armatei Romane si al institutiilor statului. De asemenea aflam ca atunci cand Aro era deja pe piata, segmentul 4x4 din Europa era foarte limitat. Povestirile despre raliul Dakar nu se opresc aici si aflam despre cateva din accidentele extrem de grave care au avut loc de-alungul timpului, acest sport fiind foarte periculos.

 

 

Numarul 15 care apare saptamana viitoare ne ajuta sa completam partea frontala a sasiului si anexele sale. Astfel producatorul ne ofera spre asamblat cea de-a doua traversa a cadrului motor, de data asta cea dinspre partea spate, cu conducta de frane, ghidajul si distribuitorul franelor fata. Montajul nu se opreste aici, pentru ca avem si bratele inferioare ale suspensiei fata. Pana atunci ramane sa vedem cum a montat colegul nostru Mihai, numarul 14.

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 14 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: