Incet, incet macheta noastra incepe sa prinda contur. Chiar daca partea frontala, capota si o roata stau in modul asteptare, motorul si dedesubturile incep sa se contureze. Daca in numarul trecut ne-am ocupat de partea de transmisie si axul cardanic, producatorul incepe sa ne aduca piese din sasiu. Da, una dintre cele mai dese intrebari este cea referitoare la aparitia sasiului. In numarul 11, gasim prima bucata de sasiu, mai exact sectiunea frontala stanga a lonjeronului, bratul superior al suspensiei stanga fata si suportul sau.
Colegul nostru Mihai se tine de treaba si ne arata cum se face montajul acestui numar. In acest numar intelegem cum a aparut Aro si cum constructia acestuia, asemanator Daciei, a fost supravegheata de regimul comunist si cum trecerea de la IMS la Aro nu a fost deloc usoara. Liniile de ansamblare nu erau atat de adaptabile ca cele moderne, astfel totul a trebuit regandit. Producatorul ne mai povesteste cum in anii '60, Citroen a revolutionat tractiunea integrala cu un nou concept, aceasta fiind asigurata de doua motoare. Nu lipseste nici rubrica dedicata raliurilor si accentul pus in acea vreme pe camioane, care erau modificate special pentru viteza pe teren accidentat.
Pe spatele numarului in curs, ca de obicei avem continutul numarului urmator. Continuam astfel cu sasiul machetei ARO 240 si avem piesele urmatoare: partea frontala dreapta a lonjeronului, bratul superior al supensiei dreapta fata si suportul acestuia. Daca in numarul de saptamana aceasta nu montam nimic pe bucata de lonjeron pe care o avem, exista posibilitatea ca in numarul urmator sa incepem sa montam motorul pe sasiu.
Mai jos aveti montajul numarului 11 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: