Este noua, deci nu se pune problema de funingine, dar ne murdarim putin sub sasiu si montam partea finala a evacuarii. Primim toba finala formata din doua elemente, capatul tevii de esapament care iese din aceasta, teava de esapament dintre galerie si toba si un cuplaj in care intre cele doua tevi din galerie. Tot in numarul 53 fixam tot acest ansamblu de sasiu.

Manualul tehnic al masinilor de pe vremea lui ARO 240 aveau totul detaliat incat puteai sa iti repari singur masina in cele mai multe cazuri. Pe langa faptul ca totul era mult mai simplu atunci, din punct de vedere mecanic si electric, manualul lui ARO 240 era foarte stufos. Cel mai sigur SUV din lume, este teoretic - in urma testelor de coliziune - Volvo XC90. Volvo este cunoscut drept producatorul care face cele mai sigure masini, chiar si acum in era materialelor slab calitative. XC90 a primit cu fiecare generatie, punctaj maxim la aceste teste.

 

 

ARO 240, ca orice alt automobil de altfel, trebuia sa primeasca scanteie pentru a porni, astfel avea nevoie de o baterie. In montajul nostru din numarul 54, primim aceasta baterie si cutia in care era asezata. Pe langa baterie si suport, primim cele doua borne si cablurile aferente.

 

 

Mai jos aveti montajul numarului 53 in format video, pe care-l gasiti si pe canalul nostru de Youtube: